Pradžia » Vadovų darbotvarkės » Administracijos direktoriaus darbotvarkė (2020-11-02 – 2020-11-08)
Vadovų darbotvarkės
Administracijos direktorius
Modestas Petraitis
2020-11-02 – 2020-11-08
Pirmadienis
Nedarbo diena
Antradienis
08.00-09.00 val. Nuotolinis pasitarimas su savivaldybės administracijos skyrių vedėjais
09.00-11.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
11.00-12.00 val. Dalyvavimas statybos objektų apžiūroje
12.45-16.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
16.00-17.00 val. Dalyvavimas nuotoliniame susirinkime dėl funkcijų perdavimo NVO
09.00-11.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
11.00-12.00 val. Dalyvavimas statybos objektų apžiūroje
12.45-16.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
16.00-17.00 val. Dalyvavimas nuotoliniame susirinkime dėl funkcijų perdavimo NVO
Trečiadienis
08.00-12.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
12.45-13.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
13.00-13.30 val. Nuotolinis susirinkimas dėl vidaus audito ataskaitos
13.30-15.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
15.00-15.30 val. Dalyvavimas Ekstremalių situacijų komisijos posėdyje
15.30 val. 17.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
12.45-13.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
13.00-13.30 val. Nuotolinis susirinkimas dėl vidaus audito ataskaitos
13.30-15.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
15.00-15.30 val. Dalyvavimas Ekstremalių situacijų komisijos posėdyje
15.30 val. 17.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
Ketvirtadienis
08.00-12.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
12.45-17.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
12.45-17.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
Penktadienis
Tėvadienis
Šeštadienis
–
Sekmadienis
–
Parengė: mero referentė Karolina Turolevičė (tel. 8 446 62 810)
Pastabos: mero ir mero pavaduotojos darbotvarkės gali keistis.
- Paskutinio atnaujinimo data: 2020-11-03