Pradžia » Vadovų darbotvarkės » Administracijos direktoriaus darbotvarkė (2020-10-19 – 2020-10-25)
Vadovų darbotvarkės
Administracijos direktorius
Modestas Petraitis
2020-10-19-2020-10-25
Pirmadienis
08.00-09.00 val. Pasitarimas aktualiais klausimais
09.00-10.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
10.00-11.00 val. Dalyvavimas susitikime dėl automobilių parko
11.00-11.30 val. Dalyvavimas Ekstremaliųjų situacijų operacijų centro posėdyje
13.00-15.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
15.00-17.00 val. Dalyvavimas Tauragės apskrities verslininkų asociacijos tarybos posėdyje
09.00-10.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
10.00-11.00 val. Dalyvavimas susitikime dėl automobilių parko
11.00-11.30 val. Dalyvavimas Ekstremaliųjų situacijų operacijų centro posėdyje
13.00-15.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
15.00-17.00 val. Dalyvavimas Tauragės apskrities verslininkų asociacijos tarybos posėdyje
Antradienis
08.00-09.00 val. Pasitarimas su savivaldybės administracijos skyrių vedėjais
09.00-9.30 val. Susitikimas dėl elektroninio mokinio pažymėjimo panaudojimo
09.30-12.45 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
12.45-17.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
09.00-9.30 val. Susitikimas dėl elektroninio mokinio pažymėjimo panaudojimo
09.30-12.45 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
12.45-17.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
Trečiadienis
08.00-09.00 val. Pasitarimas aktualiais klausimais
09.00-12.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
12.45-17.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
09.00-12.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
12.45-17.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
Ketvirtadienis
08.00-09.00 val. Pasitarimas aktualiais klausimais
09.00-12.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
12.45-17.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
09.00-12.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
12.45-17.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
Penktadienis
08.00-09.00 val. Pasitarimas aktualiais klausimais
09.00-12.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
12.45-15.45 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
09.00-12.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
12.45-15.45 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
Šeštadienis
–
Sekmadienis
–
Parengė: Parengė: direktoriaus referentė Aistė Kunevičienė (tel. 8 446 20 301)
Pastabos: Pastabos: administracijos direktoriaus ir pavaduotojo darbotvarkės gali keistis.
- Paskutinio atnaujinimo data: 2020-10-19