Vadovų darbotvarkės

Administracijos direktorė

Gintarė Rakauskienė

2021-11-22 – 2021-11-28
Pirmadienis
08.00-09.00 val. Pasitarimas aktualiais klausimais
09.00-12.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
12.45-14.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
14.00-17.00 val. Dalyvavimas bendrame Ekonomikos ir Kaimo reikalų, Sveikatos ir socialinių reikalų, Švietimo, Kultūros ir sporto komitetų posėdyje
Antradienis
08.00-09.00 val. Pasitarimas su savivaldybės administracijos skyrių vedėjais
09.00-12.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
12.45-17.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
Trečiadienis
08.00-09.00 val. Pasitarimas aktualiais klausimais
09.00-10.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
10.00-14.00 val. Dalyvavimas Tauragės rajono savivaldybės tarybos posėdyje
15.00-17.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
Ketvirtadienis
08.00-09.00 val. Pasitarimas aktualiais klausimais
09.00-12.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
12.45-15.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
15.00-16.00 val. Susitikimas dėl UAB Tauragės regiono atliekų tvarkymo centro klausimų
16.00-17.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
Penktadienis
08.00-09.00 val. Pasitarimas aktualiais klausimais
09.00-12.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
12.45-15.45 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
Šeštadienis
Sekmadienis
Parengė: Direktoriaus referentė Aistė Kunevičienė (tel. 8 446 20 301)
Pastabos: Administracijos direktoriaus ir direktoriaus pavaduotojo darbotvarkė gali keistis.
Scroll to Top