Pradžia » Vadovų darbotvarkės » Administracijos direktorės darbotvarkė ( 2021-11-08 – 2021-11-14)
Vadovų darbotvarkės
Administracijos direktorė
Gintarė Rakauskienė
2021-11-08 – 2021-11-14
Pirmadienis
08.00-09.00 val. Pasitarimas aktualiais klausimais
09.00-10.00 val. Atranka į Šeimos gerovės centro direktoriaus pareigas
10.00-12.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
12.45-13.30 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
13.30-15.30 val. Atranka į Administracijos patarėjo pareigas
15.30-17.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
09.00-10.00 val. Atranka į Šeimos gerovės centro direktoriaus pareigas
10.00-12.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
12.45-13.30 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
13.30-15.30 val. Atranka į Administracijos patarėjo pareigas
15.30-17.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
Antradienis
08.00-09.00 val. Pasitarimas su savivaldybės administracijos skyrių vedėjais
09.00-12.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
12.45-14.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
14.00-15.00 val. Pasitarimas su Nacionalinės žemės tarnybos prie ŽŪM Tauragės ir Pagėgių skyriaus vedėju
15.00-17.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
09.00-12.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
12.45-14.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
14.00-15.00 val. Pasitarimas su Nacionalinės žemės tarnybos prie ŽŪM Tauragės ir Pagėgių skyriaus vedėju
15.00-17.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
Trečiadienis
08.00-09.00 val. Pasitarimas aktualiais klausimais
09.00-10.15 val. Atranka į Socialinės paramos skyriaus pakaitinio vyriausiojo specialisto pareigas
10.15-12.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
12.45-17.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
09.00-10.15 val. Atranka į Socialinės paramos skyriaus pakaitinio vyriausiojo specialisto pareigas
10.15-12.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
12.45-17.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
Ketvirtadienis
08.00-09.00 val. Pasitarimas aktualiais klausimais
09.00-12.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
12.45-17.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
09.00-12.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
12.45-17.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
Penktadienis
08.00-09.00 val. Pasitarimas aktualiais klausimais
09.00-12.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
12.45-14.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
14.00-15.00 val. Dalyvavimas tarybos posėdžio darbotvarkės aptarime
15.00-15.45 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
09.00-12.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
12.45-14.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
14.00-15.00 val. Dalyvavimas tarybos posėdžio darbotvarkės aptarime
15.00-15.45 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
Šeštadienis
–
Sekmadienis
–
Parengė: mero referentė Karolina Turolevičė (tel. 8 446 62 810)
Pastabos: administracijos direktoriaus ir pavaduotojo darbotvarkės gali keistis.
- Paskutinio atnaujinimo data: 2021-11-08