Pradžia » Vadovų darbotvarkės » Administracijos direktorės darbotvarkė (2021-05-31 – 2021-06-06)
Vadovų darbotvarkės
Administracijos direktorė
Gintarė Rakauskienė
2021-05-31 – 2021-06-06
Pirmadienis
08.00-09.00 val. Pasitarimas aktualiais klausimais
09.00-12.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
12.45-15.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
15.00-16.30 val. Dalyvavimas Tauragės regiono bičiulių susitikime su LR Finansų viceministre
16.30-17.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
09.00-12.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
12.45-15.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
15.00-16.30 val. Dalyvavimas Tauragės regiono bičiulių susitikime su LR Finansų viceministre
16.30-17.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
Antradienis
08.00–09.00 val. Susitikimas su savivaldybės administracijos darbuotojais
09.00–15.00 val. Susitikimas su LR Aplinkos ministru Tauragėje
15.00–17.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
09.00–15.00 val. Susitikimas su LR Aplinkos ministru Tauragėje
15.00–17.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
Trečiadienis
07.00-19.00 val. Vizitas į Marijampolės ir Alytaus RAC bei UAB ,,Alytaus šilumos tinklai”
Ketvirtadienis
08.00–09.00 val. Susitikimas su savivaldybės administracijos darbuotojais
09.00–12.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
12.45–17.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
09.00–12.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
12.45–17.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
Penktadienis
08.00–09.00 val. Susitikimas su savivaldybės administracijos darbuotojais
09.00–12.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
12.45–15,45 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
09.00–12.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
12.45–15,45 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
Šeštadienis
–
Sekmadienis
–
Parengė: Direktoriaus referentė Aistė Kunevičienė (tel. 8 446 20 301)
Pastabos: Administracijos direktoriaus ir direktoriaus pavaduotojo darbotvarkė gali keistis.
- Paskutinio atnaujinimo data: 2021-06-01