Pradžia » Vadovų darbotvarkės » Administracijos direktorės darbotvarkė (2021-05-24 – 2021-05-30)
Vadovų darbotvarkės
Administracijos direktorė
Gintarė Rakauskienė
2021-05-24 – 2021-05-30
Pirmadienis
08.00-09.00 val. Pasitarimas aktualiais klausimais
09.00-12.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
12.45-14.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
14.00-17.00 val. Dalyvavimas bendrame Ekonomikos ir Kaimo reikalų, Sveikatos ir socialinių reikalų, Švietimo, Kultūros ir sporto komitetų posėdyje
09.00-12.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
12.45-14.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
14.00-17.00 val. Dalyvavimas bendrame Ekonomikos ir Kaimo reikalų, Sveikatos ir socialinių reikalų, Švietimo, Kultūros ir sporto komitetų posėdyje
Antradienis
08.00–09.00 val. Susitikimas su savivaldybės administracijos darbuotojais
09.00–11.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
11.00-12.00 val. Dalyvavimas susirinkime su seniūnais
13.00-15.00 val. Dalyvavimas susirinkime dėl komunalinių atliekų surinkimo ir tvarkymo
15.00-17.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
09.00–11.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
11.00-12.00 val. Dalyvavimas susirinkime su seniūnais
13.00-15.00 val. Dalyvavimas susirinkime dėl komunalinių atliekų surinkimo ir tvarkymo
15.00-17.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
Trečiadienis
08.00-09.00 val. Pasitarimas aktualiais klausimais
09.00-10.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
10.00-17.00 val. Dalyvavimas Tauragės rajono savivaldybės tarybos posėdyje
09.00-10.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
10.00-17.00 val. Dalyvavimas Tauragės rajono savivaldybės tarybos posėdyje
Ketvirtadienis
08.00–09.00 val. Susitikimas su savivaldybės administracijos darbuotojais
09.00–12.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
12.45–17.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
09.00–12.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
12.45–17.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
Penktadienis
08.00–09.00 val. Susitikimas su savivaldybės administracijos darbuotojais
09.00–12.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
12.45–15.45 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
09.00–12.00 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
12.45–15.45 val. Darbas su dokumentais, susitikimai su savivaldybės darbuotojais, aktualių savivaldybės einamųjų klausimų sprendimas
Šeštadienis
–
Sekmadienis
–
Parengė: Direktoriaus referentė Aistė Kunevičienė (tel. 8 446 20 301)
Pastabos: Administracijos direktoriaus ir direktoriaus pavaduotojo darbotvarkė gali keistis.
- Paskutinio atnaujinimo data: 2021-05-24