Pradžia » Savivaldybė » Kontrolės ir audito tarnyba
Kontrolės ir audito tarnyba
Tauragės rajono savivaldybės Kontrolės ir audito tarnyba
Naujienos
Savivaldybių kontrolierių asociacija, pritarus visų Lietuvos savivaldybių kontrolieriams, šių metų gruodžio 22 d. su Europos socialinio fondo agentūra pasirašė projekto „Auditų dokumentavimo ir analizės informacinės sistemos (ADAIS) diegimas savivaldybių kontrolės ir audito tarnybų (SKAT) veikloje“ (kodas Nr. 10.1.1-ESFA-V-912-01-0043) finansavimo sutartį. Projektas įgyvendinamas ES struktūrinių fondų lėšomis, skiriant iki 592 626,43 Eur. Projekto veikla – Auditų dokumentavimo ir analizės informacinės sistemos (toliau – ADAIS) sukūrimas ir diegimas visose SKAT.
Pagrindinis projekto tikslas – pagerinti SKAT atliekamų auditų ir su auditais susijusių veiklų kokybę, skaidrumą ir atskaitomybę, o uždavinys – kompiuterizuoti visose SKAT atliekamus audito procesus.
Projekto įgyvendinimo metu bus:
- visų Lietuvos SKAT veikloje taikoma vieninga auditų dokumentavimo ir analizės informacinė sistema: sukurta vieninga sistema apimanti: finansinio, veiklos, atitikties auditų dokumentavimą, duomenų analizės įrankį ir rekomendacijų įgyvendinimo stebėsenos dokumentavimą; sukurtai sistemai atliktas testavimas, užtikrinant tinkamą naudojimą atliekamai veiklai ir atitikimą vartotojų poreikiams; sukurta sistema įdiegta visose SKAT.
- Sukurtos sąlygos taikyti vieningą auditų dokumentavimo ir analizės informacinę sistemą visose Lietuvos SKAT: padidinta SKAT darbuotojų kompetencija audito vykdymo srityje (organizuoti mokymai, taikant vieningą sistemą); sukurtas pagalbinis įrankis vieningos sistemos tinkamai eksploatacijai bei naujai priimamų darbuotojų adaptavimui.
Įgyvendinus projektą, bus optimizuoti vykdomų auditų savivaldybių įstaigose ir įmonėse procesai, padidinta finansinių, veiklos, atitikties auditų kokybė ir rezultatyvumas. Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga planuojama 2023 m. birželio 22 d. Projektas finansuojamas Europos socialinio fondo lėšomis.
Projekto finansavimo tvarka, sąlygos ir veiklos gruodžio 22 d. buvo pristatytos savivaldybių kontrolieriams ir savivaldybių kontrolės ir audito tarnybų darbuotojams nuotoliniu būdu organizuoto renginio metu.
Kontrolės ir audito tarnybos valstybės tarnautojai

Kontrolės ir audito tarnybos valstybės tarnautojų pareigybių aprašymai
Savivaldybės kontrolierė: Kostė Čiapienė
FUNKCIJOS
1. Atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
2. Vadovauja įstaigai.
3. Valdo įstaigos funkcijų atlikimo kokybę, savalaikiškumą ir atitiktį veiklos sričiai keliamiems reikalavimams.
4. Valdo įstaigos išteklius.
5. Atlieka kitas teisės aktuose nustatytas funkcijas.
6. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
7. Atlieka Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme savivaldybės kontrolieriui nustatytas funkcijas. Funkcijos patvirtintos 1994.07.07 „LR vietos savivaldos įstatymas“ Nr.: I-533.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
2. vadovaujamo darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 3 metai;
3. darbo patirtis – finansų, ekonomikos, teisės, audito arba kontrolės srityse;
4. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 3 metai.
Vyr. specialistė: Kristina Valuckienė
FUNKCIJOS
1. Savivaldybės kontrolieriaus pavedimu savarankiškai arba grupės sudėtyje atlieka eilinius ir veiklos plane nenumatytus finansinius ir veiklos auditus, patikrinimus, nustatytas užduotis.
2. Finansinio, teisėtumo ar veiklos audito metu nustatęs galimus nusikalstamų veikų ir kitų teisės aktų pažeidimų požymius, nedelsiant informuoja savivaldybės kontrolierių, o jo nesant – savivaldybės kontrolieriaus pavaduotoją.
3. Vykdo audito metu raštuose ir audito ataskaitose teiktų rekomendacijų įgyvendinimo stebėseną ir nustatyta tvarka rengia rekomendacijų įgyvendinimo ataskaitas.
4. Savivaldybės kontrolieriaus pavedimu dalyvauja Valstybės kontrolės pareigūnų atliekamuose Savivaldybės administravimo subjektų finansiniuose ir veiklos audituose.
5. Savivaldybės kontrolieriaus pavedimu nagrinėja iš gyventojų gaunamus prašymus, pranešimus, skundus ir pareiškimus dėl savivaldybės lėšų ir turto valdymo ir disponavimo juo ir teikia išvadas dėl tokio tyrimo rezultatų.
6. Tvarko atliekamo audito darbo dokumentus, rengia ataskaitos, išvadų ir pasiūlymų projektą, su audito atlikimu susijusius siunčiamus raštus.
7. Teikia pasiūlymus Savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos veiklos plano projektui, dalyvauja rengiant tarnybos veiklos ataskaitą.
8. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
2. darbo patirtis – finansų, ekonomikos, teisės, audito arba kontrolės srityse;
3. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.
Patarėja: Beata Mockienė
FUNKCIJOS
1. Atlieka priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų atlikimą.
2. Planuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų planavimą.
3. Prižiūri su priežiūros ir (ar) kontrolės veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su priežiūros ir (ar) kontrolės veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
4. Rengia ir teikia pasiūlymus su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais klausimais.
5. Atlieka kitas teisės aktuose nustatytas funkcijas.
6. Savivaldybės kontrolieriaus pavedimu pagal kompetenciją nagrinėja iš gyventojų gaunamus prašymus, pranešimus, skundus.
7. Rengia planų, ataskaitų, išvadų ir sprendimų projektus.
8. Audito metu nustatęs nusikalstamos veikos požymių nedelsiant apie tai praneša Savivaldybės kontrolieriui, rengia dokumentus teisėsaugos institucijoms.
9. Vykdo kontrolės ir audito tarnybos dokumentų tvarkymo ir apskaitos funkciją.
10. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
2. studijų kryptis – ekonomika (arba);
3. studijų kryptis – finansai (arba);
4. studijų kryptis – apskaita (arba);
5. studijų kryptis – teisė (arba);
arba
6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
7. darbo patirtis – finansų, ekonomikos, teisės, audito arba kontrolės srityse;
8. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 2 metai.
Pakaitinė vyriausioji specialistė: Rasa Bartkutė
FUNKCIJOS
1. Savivaldybės kontrolieriaus pavedimu savarankiškai arba grupės sudėtyje atlieka eilinius ir veiklos plane nenumatytus finansinius ir veiklos auditus, patikrinimus, nustatytas užduotis.
2. Finansinio, teisėtumo ar veiklos audito metu nustatęs galimus nusikalstamų veikų ir kitų teisės aktų pažeidimų požymius, nedelsiant informuoja savivaldybės kontrolierių, o jo nesant – savivaldybės kontrolieriaus pavaduotoją.
3. Vykdo audito metu raštuose ir audito ataskaitose teiktų rekomendacijų įgyvendinimo stebėseną ir nustatyta tvarka rengia rekomendacijų įgyvendinimo ataskaitas.
4. Savivaldybės kontrolieriaus pavedimu dalyvauja Valstybės kontrolės pareigūnų atliekamuose Savivaldybės administravimo subjektų finansiniuose ir veiklos audituose.
5. Savivaldybės kontrolieriaus pavedimu nagrinėja iš gyventojų gaunamus prašymus, pranešimus, skundus ir pareiškimus dėl savivaldybės lėšų ir turto valdymo ir disponavimo juo ir teikia išvadas dėl tokio tyrimo rezultatų.
6. Tvarko atliekamo audito darbo dokumentus, rengia ataskaitos, išvadų ir pasiūlymų projektą, su audito atlikimu susijusius siunčiamus raštus.
7. Teikia pasiūlymus Savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos veiklos plano projektui, dalyvauja rengiant tarnybos veiklos ataskaitą.
8. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
2. darbo patirtis – finansų, ekonomikos, teisės, audito arba kontrolės srityse;
3. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.
Kontrolės ir audito tarnybos veikla
Veiklos sritys
Savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba savo veiklą vykdo pagal pagrindinius jai keliamus uždavinius:
▪ prižiūrėti, ar teisėtai, efektyviai, ekonomiškai ir rezultatyviai valdomas ir naudojamas Tauragės rajono savivaldybės turtas ir patikėjimo teise valdomas valstybės turtas, kaip vykdomas Savivaldybės biudžetas ir naudojami kiti piniginiai ištekliai;
▪ skatinti teigiamą ir veiksmingą audito poveikį savivaldybės finansų valdymo ir kontrolės sistemai bei viešajam valdymui.
AUDITAS
Savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba atlieka finansinius (teisėtumo) ir veiklos auditus vadovaudamasi:
Valstybės kontrolieriaus patvirtintais Valstybinio audito reikalavimais (http://www.vkontrole.lt/page.aspx?id=32);
Tarptautinės buhalterių federacijos Tarptautinių audito ir užtikrinimo standartų valdybos išleistais Tarptautiniais audito standartais (http://lar.lt/www/new/page.php?326);
FINANSINIS (TEISĖTUMO) AUDITAS
Finansinio (teisėtumo) audito tikslas – įvertinti, ar audituojamo subjekto metiniuose (konsoliduotųjų) finansinių ir biudžeto vykdymo ataskaitų rinkiniuose nėra reikšmingų iškraipymų, o lėšos ir turtas valdomi, naudojami ir disponuojama jais teisėtai ir jie naudojami įstatymų nustatytiems tikslams. Auditoriai, atlikę finansinį (teisėtumo) auditą, pareiškia nepriklausomą nuomonę apie audituoto subjekto finansinių ir biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinių teisingumą ir nepriklausomą nuomonę dėl lėšų bei turto naudojimo ir disponavimo jais teisėtumo.
Savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba atlieka finansinius (teisėtumo) auditus Savivaldybės administracijoje, savivaldybės administravimo subjektuose bei savivaldybės kontroliuojamose įmonėse.
Savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba atlieka Savivaldybės konsoliduotųjų ataskaitų rinkinio ir savivaldybės biudžeto vykdymo finansinį (teisėtumo) auditą ir teikia Savivaldybės tarybai išvadą.
Auditoriaus atsakomybė atliekant finansinį (teisėtumo) auditą
Atlikdami auditą pagal Valstybinio audito reikalavimus, tarptautinius audito standartus, viso audito metu priėmėme profesinius sprendimus ir laikėmės profesinio skepticizmo principo. Mes taip pat:
- nustatėme ir įvertinome (konsoliduotųjų) finansinių ataskaitų reikšmingo iškraipymo dėl apgaulės arba klaidų riziką, suplanavome ir atlikome procedūras kaip atsaką į tokią riziką ir surinkome pakankamų tinkamų audito įrodymų mūsų nuomonei pagrįsti. Reikšmingo iškraipymo dėl apgaulės neaptikimo rizika yra didesnė nei reikšmingo iškraipymo dėl klaidų neaptikimo rizika, nes apgaule gali būti sukčiavimas, klastojimas, tyčinis praleidimas, klaidingas aiškinimas arba vidaus kontrolių nepaisymas;
- supratome su auditu susijusią vidaus kontrolę, kad galėtume suplanuoti konkrečiomis aplinkybėmis tinkamas audito procedūras, o ne tam, kad galėtume pareikšti nuomonę apie subjekto (subjektų grupės) vidaus kontrolės efektyvumą;
- įvertinome taikomų apskaitos metodų tinkamumą ir apskaitinių vertinimų bei susijusių vadovybės atskleidimų pagrįstumą;
- įvertinome bendrą (konsoliduotųjų) finansinių ataskaitų pateikimą, struktūrą ir turinį, įskaitant atskleidimus, ir tai, ar (konsoliduotosiose) finansinėse ataskaitose pateikti pagrindžiantys sandoriai ir įvykiai taip, kad atitiktų teisingo pateikimo koncepciją;
- įvertinome bendrą konsoliduotųjų biudžeto ataskaitų pateikimą, struktūrą ir turinį, įskaitant atskleidimus ir tai, ar konsoliduotose biudžeto vykdymo ataskaitose pagrindžiantys sandoriai ir įvykiai taip, kad atitiktų teisingo pateikimo koncepciją;
- įvertinome lėšų ir turto valdymo, naudojimo ir disponavimo jais teisėtumą ir jų naudojimą įstatymų nustatytiems tikslams, teisės aktų ar kitų dokumentų (sutarčių ir kt.) reikalavimų laikymąsi, atsižvelgėme į galinčias kilti rizikas, susijusias su šių reikalavimų nesilaikymu, suplanavome ir atlikome procedūras kaip atsaką į tokias rizikas ir surinkome pakankamų tinkamų audito įrodymų mūsų nuomonei pagrįsti.
Atlikdami grupės auditą taip pat surinkome pakankamų tinkamų audito įrodymų apie subjektų finansinę informaciją ar veiklą grupėje, kad galėtume pareikšti nuomonę apie grupės konsoliduotas finansines ataskaitas. Atsakome už vadovavimą grupės auditui, jo priežiūrą ir atlikimą. Tik mes atsakome už pareikštą mūsų nuomonę apie auditą.
Mes, be visų kitų dalykų, informavome už valdymą atsakingus asmenis dėl audito apimties ir atlikimo laiko bei reikšmingų audito pastebėjimų, įskaitant svarbius vidaus kontrolės trūkumus, kuriuos nustatėme audito metu.
Iš dalykų, apie kuriuos informavome už valdymą atsakingus asmenis, išskiriame tuos, kurie buvo svarbiausi atliekant einamojo laikotarpio finansinių ataskaitų auditą ir kurie laikomi pagrindiniais audito dalykais. Tokius dalykus apibūdiname audito ataskaitoje, jeigu pagal įstatymą arba teisės aktą nedraudžiama viešai atskleisti tokio dalyko arba, jeigu, labai retomis aplinkybėmis, nustatome, kad dalykas neturėtų būti pateikiamas, nes galima pagrįstai tikėtis, jog tokio pateikimo neigiamos pasekmės persvers visuomenės gaunamą naudą.
VEIKLOS AUDITAS
Veiklos audito tikslas – įvertinti, ar audituojamas subjektas savo veiklą vykdo vadovaudamasis ekonomiškumo, efektyvumo ir rezultatyvumo principais, taip pat atskleisti veiklos tobulinimo galimybes.
Veiklos audito metu gali būti vertinama vienos ar kelių įstaigų veikla, taip pat atskiros įstaigų veiklos dalys ar vykdomos programos. Todėl veiklos auditą galima suskirstyti į šiuos pogrupius:
- organizacijos auditas (jo metu vertinama, ar įstaiga taupiai, rezultatyviai ir efektyviai naudoja jai patikėtus savivaldybės išteklius ir kaip vykdo jai pavestas atlikti funkcijas);
- sistemos auditas (jo metu vertinama tam tikros viešojo sektoriaus srities (sistemos) valdymas, apimantis sistemoje veikiančių ir turinčių bendrų tikslų institucijų veiklą);
- programų auditas (jo metu vertinama, ar programos, finansuojamos savivaldybės lėšomis, vykdomos taupiai, efektyviai ir rezultatyviai).
Savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba, atlikdama veiklos auditą, padeda ir skatina audituojamus subjektus gerinti savo veiklos rezultatus, teikia patikimą ir viešą informaciją visuomenei, mokesčių mokėtojams apie tai, kaip naudojami Savivaldybės ištekliai.
Savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos atliktus finansinius (teisėtumo) ir veiklos auditus galite rasti skyriuje Audito ataskaitos ir išvados.
BENDRADARBIAVIMAS
Savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba, įgyvendindama savo funkcijas, bendradarbiauja su Vyriausybės atstovu, Savivaldybės tarybos kontrolės komitetu, Valstybės kontrole, Centralizuota vidaus audito tarnyba ir kitomis institucijomis.
Savivaldybės kontrolės ir audito tarnybų interesams atstovauti valstybės institucijose ir Lietuvos savivaldybių asociacijoje įsteigta Lietuvos savivaldybių kontrolierių asociacija (SKA). Asociacijos vardu vyksta SKAT bendradarbiavimas su Seimu, Finansų ministerija, Lietuvos auditorių rūmais – tobulinant auditą ir apskaitą reglamentuojančius teisės aktus, viešojo sektoriaus audito metodikas, dalijantis patirtimi.
SKA palaiko ryšius ir su savo partnerėmis užsienio šalyse – kitomis regioninėmis audito institucijomis. Dalyvauja EURORAI veikloje.
GEROSIOS PRAKTIKOS SKLAIDA
Savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba ne tik vertina ir įvardija audituojamųjų daromas klaidas, bet ir skleidžia informaciją apie gerąją patirtį. Organizuojami pasitarimai su subjektų vadovais ir atsakingais darbuotojais. Viešinama įstaigų patirtis – ne tik klaidos, bet ir gerosios praktikos pavyzdžiai – yra naudinga kitoms įstaigoms ir organizacijoms, nes, matydamos konkrečius pavyzdžius, jos gali įvertinti kylančias grėsmes bei riziką ir savo srityje, taisyti klaidas ir ateityje jų išvengti.
Teisės aktai
- TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS KONTROLĖS IR AUDITO TARNYBOS NUOSTATAI
- SAVIVALDYBIŲ KONTROLIERIŲ PROFESINĖS ETIKOS KODEKSAS
- ASMENS DUOMENŲ TVARKYMO IR DUOMENŲ SUBJEKTŲ TEISIŲ ĮGYVENDINIMO TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS KONTROLĖS IR AUDITO TARNYBOJE TVARKOS APRAŠAS
- PRAŠYMŲ IR SKUNDŲ NAGRINĖJIMO IR ASMENŲ APTARNAVIMO TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS KONTROLĖS IR AUDITO TARNYBOJE TAISYKLĖS
Veiklos užduotys
Darbo užmokestis neskelbiamas vadovaujantis Bendrųjų reikalavimų valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų interneto svetainėms ir mobiliosioms programoms aprašo 22.3 p. nuostatomis.
Audito ataskaitos ir išvados
- Audito procedūrų ataskaita „Biudžetinių įstaigų reorganizavimo vertinimas“
- Išvada dėl Tauragės rajono savivaldybės galimybių paimti trumpalaikę paskolą iš Lietuvos Respublikos finansų ministerijos.
- Audito ataskaita UAB „Dunokai“ veiklos vertinimas
- Audito ataskaita Savivaldybės nekilnojamo turto valdymas
- Išvada dėl Tauragės rajono savivaldybės administracijos skolinimosi galimybių
- Išvada dėl Tauragės rajono savivaldybės skolinimosi galimybių
- Audito ataskaita Tauragės rajono savivaldybės 2019 metų konsoliduotųjų finansinių ir biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinių teisingumo ir lėšų bei turto naudojimo ir disponavimo jais teisėtumo vertinimas
- Išvada dėl Tauragės rajono savivaldybės 2019 metų konsoliduotų ataskaitų rinkinių
- Išvada Dėl tikslingumo projektą „Tauragės daugiafunkcinio sveikatingumo centro įkūrimas“ įgyvendinti koncesijos būdu
- Audito ataskaita Biudžeto lėšų, skirtų Tauragės autobusų stoties veiklos užtikrinimui, naudojimo teisėtumas ir ekonomiškumas
- Audito ataskaita Viešųjų keleivių vežimo paslaugų teikimo sutarties vykdymo vertinimas
- Audito ataskaita Tauragės rajono savivaldybės 2018 metų konsoliduotųjų finansinių ir biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinių teisingumo ir lėšų bei turto naudojimo ir disponavimo jais teisėtumo vertinimas
- Išvada Dėl Tauragės rajono savivaldybės skolinimosi galimybių 2019 m.
- Išvada Dėl Tauragės rajono savivaldybės skolinimosi galimybių
- Išvada Dėl Tauragės rajono savivaldybės 2018 metų konsoliduotųjų ataskaitų rinkinių
- Audito ataskaita Tauragės rajono plėtros projektų programos valdymas
- Tauragės rajono Skaudvilės specialiosios mokyklos 2017 metų finansinių ir biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinių teisingumas ir lėšų bei turto naudojimo ir disponavimo jais teisėtumas (audito ataskaita)
- Tauragės rajono Skaudvilės specialiosios mokyklos 2017 metų finansinių ir biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinių teisingumas ir lėšų bei turto naudojimo ir disponavimo jais teisėtumas (audito išvada)
- Tauragės socialinių paslaugų centro 2017 metų finansinių ir biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinių teisingumas bei lėšų ir turto naudojimo ir disponavimo jais teisėtumas (audito ataskaita)
- Tauragės socialinių paslaugų centro 2017 metų finansinių ir biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinių teisingumas bei lėšų ir turto naudojimo ir disponavimo jais teisėtumas (audito išvada)
- Dėl Tauragės rajono savivaldybės skolinimosi galimybių 2018 m.
- Tauragės Tarailių progimnazijoje atliktų finansinio ir teisėtumo audito procedūrų rezultatai
- Tauragės rajono Skaudvilės gimnazijoje atliktų finansinio ir teisėtumo audito procedūrų rezultatai
- Tauragės rajono savivaldybės 2017 metų konsoliduotųjų finansinių ir biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinių teisingumas ir lėšų bei turto naudojimo ir disponavimo jais teisėtumas (audito ataskaita)
- Tauragės rajono savivaldybės 2017 metų konsoliduotųjų finansinių ir biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinių teisingumas ir lėšų bei turto naudojimo ir disponavimo jais teisėtumas (audito išvada)
- Asignavimų panaudojimas valstybės tarnautojų ir darbuotojų mokymui
- Socialinės paramos įgyvendinimo programos vertinimas
- Audito ataskaita dėl UAB „Tauragės vandenys“ butų ūkio patikrinimo rezultatų
- Audito ataskaita UAB „Tauragės vandenys“ viešųjų pirkimų organizavimas
- Audito išvada dėl Tauragės rajono savivaldybės 2016 metų konsoliduotųjų ataskaitų rinkinių, savivaldybės biudžeto ir turto naudojimo
- Audito ataskaita Tauragės rajono savivaldybės 2016 metų konsoliduotųjų finansinių ir biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinių teisingumas ir lėšų bei turto naudojimo ir disponavimo jais teisėtumas
- Audito išvada dėl Tauragės rajono savivaldybės administracijoje atlikto finansinio ir teisėtumo audito rezultatų
- Audito ataskaita dėl Tauragės rajono savivaldybės administracijoje atlikto finansinio ir teisėtumo audito rezultatų
- Ataskaita dėl Tauragės lopšelyje-darželyje „Kodėlčius“ atliktų finansinio ir teisėtumo audito procedūrų rezultatų
- Ataskaita dėl Tauragės rajono savivaldybės administracijos Lauksargių seniūnijoje atliktų finansinio ir teisėtumo audito procedūrų rezultatų
- Ataskaita dėl Tauragės ,,Šaltinio“ progimnazijoje atliktų finansinio ir teisėtumo audito procedūrų rezultatų
- Ataskaita dėl Tauragės rajono Lauksargių pagrindinėje mokykloje atliktų finansinio ir teisėtumo audito procedūrų rezultatų
- Ataskaita dėl Tauragės vaikų reabilitacijos centro-mokyklos „Pušelė“ atliktų finansinio ir teisėtumo audito procedūrų rezultatų
- Ataskaita dėl Tauragės lopšelyje-darželyje „žvaigždutė“ atliktų finansinio ir teisėtumo audito procedūrų rezultatų
- Audito ataskaita dėl Tauragės vaikų ir jaunių sporto mokykloje atlikto finansinio ir teisėtumo audito rezultatų
- Audito išvada dėl Tauragės vaikų ir jaunių sporto mokykloje atlikto finansinio ir teisėtumo audito rezultatų
- Ataskaita dėl Tauragės rajono savivaldybės galimybės skolintis 2017 m.
- Išvada dėl Tauragės rajono savivaldybės skolinimosi galimybių 2017 m.
- Audito ataskaita savivaldybės nekilnojamo turto (pastatų ir patalpų) valdymas
- Audito ataskaita dėl savivaldybės biudžeto asignavimų, skirtų piniginei socialinei paramai, perskirstymo ir panaudojimo kitoms reikmėms teisėtumo ir panaudojimo racionalumo
- Ataskaita dėl Tauragės vaikų globos namuose „šaltinėlis“ atliktų finansinio ir teisėtumo audito procedūrų rezultatų
Planavimo dokumentai ir veiklos ataskaitos
Ataskaitos
- 2020 m. biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinys
- 2020 m. III ketvirčio biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinys
- 2020 m. II ketvirčio biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinys
- 2020 m. I ketvirčio biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinys
- 2020 m. finansinių ataskaitų rinkinys
- 2020 m. III ketvirčio finansinių ataskaitų rinkinys
- 2020 m. II ketvirčio finansinių ataskaitų rinkinys
- 2020 m. I ketvirčio finansinių ataskaitų rinkinys
- Paskutinio atnaujinimo data: 2021-02-18