Tauragės rajono savivaldybės

Naujienos

Kaip gyventojai vertina kultūros paslaugas?

Gegužės 18 d. 10 val. Lietuvos kultūros taryba kviečia Tauragės, Klaipėdos, Marijampolės ir Telšių apskričių kultūros bendruomenių atstovus ir Regioninių kultūros tarybų narius į nuotolinį pernai KOG instituto atlikto tyrimo „Gyventojų dalyvavimas kultūroje ir pasitenkinimas kultūros paslaugomis“ pristatymą.

Reprezentatyvus Lietuvos visuomenės nuomonės tyrimas Lietuvos kultūros tarybos iniciatyva buvo atliktas siekiant nustatyti šalies gyventojų nuomonę apie kultūros produktų ir paslaugų prieinamumą ir jų kokybę, lankymąsi kultūros reginiuose ir objektuose, kultūrinių veiklų pasiūlą. Nors šis tyrimas yra vykdomas jau trečią kartą, naujausiasis gyventojų dalyvavimo kultūroje tyrimas (2020 m.) išsiskiria išsamumu – detaliai analizuojama 10 apskričių ir 6 didžiųjų miestų gyventojų kultūros vertinimo situacija, be to atliktas platesnis kultūros ryšio su socialiniais aspektais (poveikis pilietiškumui, laimės pojūčiui ir pan.) vertinimas.

Tyrimo metu gyventojai buvo prašomi pasidalinti savo patirtimi bei nuomone apie įvairius kultūrinio gyvenimo aspektus – nuo lankymosi koncertuose ir teatruose iki naudojimosi archyvais bei viešųjų bibliotekų paslaugomis. Be to atskira dalis tyrime skirta praėjusių metų pavasarį paskelbto karantino įtakos kultūriniams gyventojų įpročiams įvertinti.

Nuotolinio pristatymo Tauragės, Klaipėdos, Marijampolės ir Telšių apskričių kultūros bendruomenėms metu bus trumpai apžvelgti pagrindiniai bendri tyrimo rezultatai ir išsamiau pristatyti minėtų apskričių regioniniai akcentai ir analizė.

  • Kiek gyventojai įsitraukia į kultūros veiklas?
  • Kur gyventojai labiau patenkinti kultūros kokybe ir prieinamumu, o kur mažiau?
  • Kuo pasižymi skirtingi Lietuvos regionai?
  • Kur gyvena „knygų mylėtojai“, o kur – „aktyvūs žiūrovai“?

Į šiuos ir kitus klausimus pristatymo metu atsakys tyrėja, KOG instituto tyrimų ir įžvalgų vadovė Rūta Matulaitienė. Ji turi ilgesnę nei 10 metų patirtį visuomenės nuomonės, prekių ženklų komunikacijos, reklamos, vartotojų elgsenos, klientų patirties, reputacijos ir kitų sričių tyrimuose. Jos įgyvendinti projektai apima viešąjį, verslo paslaugų, automobilių, finansų sektorius, greito apyvartumo prekių (FMCG).

Su tyrimo ataskaita galite susipažinti čia: https://bit.ly/3ezTiNq

Daugiau informacijos: www.kulturostyrimai.lt

Pasidalinkite
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on skype
Share on email
Share on print

Kitos naujienos

Tauragės rajone baigiamas šildymo sezonas

Informuojame, kad gegužės 7 d. …

Skaityti daugiau »
Visuomenės vakcinacija visoje Lietuvoje prasidės keliais etapais

Nuo gegužės 10 d. visoje …

Skaityti daugiau »
Perkami vieno ir dviejų kambarių butai Tauragės mieste

Tauragės rajono savivaldybės administracija, įgyvendindama …

Skaityti daugiau »
Scroll to Top
Skip to content