TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖ

Savivaldybės biudžetinė įstaiga
Kodas 188737457
Respublikos g. 2, 72255 Tauragė
Tel.: (8 446) 62 813, 62 810 Faks.: (8 446) 70 801
El. paštas savivald@taurage.lt

Svetainės struktūra
  • Turizmas
  • Turizmo paslaugos
  • Lankytinos vietos
  • Turistiniai maršrutai
  • Turizmo žemėlapis
  • Tauragės krašto muziejus
  • Pradėkite Verslą
  • Verslo skatinimo programos
  • Licencijos ir leidimai
  • Viešieji pirkimai
  • Tauragė – draugiškas gamtai rajonas
  • Kodėl Tauragė?
  • Mokesčiai
  • Naudingos nuorodos
  • Korupcijos prevencija
  • Struktūra ir kontaktai
  • Valdymo struktūros schema
    Kontaktai
    Meras
    Mero pavaduotoja
    Taryba
    Tarybos nariai
    Tarybos veiklos reglamentas
    Komitetų sąrašas
    Komitetų posėdžiai
    Tarybos frakcijos
    Tarybos komisijos
    Opozicijos veikla
    Kontrolės ir audito tarnyba
    Administracija
    Vadovai
    Struktūros daliniai
    Darbo tvarkos taisyklės
    Administracijos nuostatai
    Savivaldybės vadovų planuojami susitikimai
    Savivaldybės įstaigos
    Švietimo įstaigos
    Socialinės globos įstaigos
    Sveikatos priežiūros įstaigos
    Kultūros ir sporto įstaigos
    Tauragės r. priešgaisrinė tarnyba
    Komisijos, darbo grupės
    Seniūnijos
    Batakių seniūnija
    Gaurės seniūnija
    Lauksargių seniūnija
    Mažonų seniūnija
    Skaudvilės seniūnija
    Tauragės miesto seniūnija
    Tauragės seniūnija
    Žygaičių seniūnija
  • Teisinė informacija
  • Teisės aktai
    Teisės aktų projektai
    Tyrimai ir analizė
    Teisės aktų pažeidimai
    Pirminė teisinė pagalba
    Teisinio reguliavimo stebėsena
  • Veiklos sritys
  • Finansuojamos programos
    Veiklos ataskaitos
    Licencijos ir leidimai
    Daugiabučių namų valdymas ir kontrolė
  • Administracinė informacija
  • Nuostatai
    Planavimo dokumentai
    Darbo užmokestis
    Viešieji pirkimai
    Biudžeto vykdymo ataskaitų rinkiniai
    Finansinių ataskaitų rinkiniai
    Skoliniai įsipareigojimai
    Nauji skoliniai įsipareigojimai
    Mokėtinų ir gautinų sumų ataskaita
    Administracinės naštos mažinimas
    Tarnybiniai lengvieji automobiliai
    Ūkio subjektų priežiūra
    Savivaldybės valdomos įmonės
  • Korupcijos prevencija
  • Mobilizacija
  • Mokesčiai
  • Paslaugos
  • Administracinės paslaugos
    Viešosios paslaugos
    Administracinių paslaugų sąrašas
    Elektroninės valdžios vartai
    Gimus vaikui
    Asmens duomenų apsauga
    Paslaugų kokybės vertinimas
  • Posėdžiai
  • Nuorodos
  • Mero gyvenimo aprašymas
  • Mero darbotvarkė
  • Mero priėmimo valandos
  • Mero žodis
  • Naujienos
    Šeimos kortelė: kam priklausys ir kaip atkeliaus iki šeimos

    Nuo liepos 1 d. įsigaliojus Šeimos kortelės įstatymui, prasidės kortelės gavėjų duomenų tikslinimas ir vardinių kortelių gamyba, o rugsėjo mėnesį kortelės turėtų pasiekti gausias ir neįgalius vaikus prižiūrinčias šeimas. Šeimos kortelė garantuos specialias lengvatas, paslaugas, privilegijas ar nuolaidas prekėms bei renginiams, ja naudotis galės visi šeimos nariai.

    Gausi šeima – tai tokia šeima, kurioje auga 3 ir daugiau vaikų, įvaikių ar globotinių iki 18 metų amžiaus. Į gausios šeimos gretas patenka ir pilnamečiai vaikai iki 24 metų, jei jie nedirba, neturi savo vaikų ir mokosi bendrojo ugdymo mokykloje, profesinėje mokykloje pagal formaliojo ugdymo programą pirmajai kvalifikacijai įgyti ar studijuoja aukštojoje mokykloje pagal nuolatinės studijų formos programą.

    Gausios šeimos nariu pilnametis vaikas išlieka pabaigęs bendrojo ugdymo mokyklą iki tų metų rugsėjo 1 dienos.

    Gausioje šeimoje gali būti du tėvai ar vienas iš tėvų. Jei pora išsiskiria, gausios šeimos statusas lieka tam iš tėvų, su kuriuo teismo sprendimu lieka gyventi 3 ir daugiau vaikų.

    Jeigu išsiskyręs asmuo su vaikais sukuria naują šeimą su asmeniu, kuris taip pat turi vaikų, vaikų skaičius šeimoje yra vertinamas bendrai.

    Neįgalųjį slauganti ar prižiūrinti šeima – tokia šeima, kurioje tėvai globoja vaiką, kuris teismo pripažintas neveiksniu, ar prižiūri (slaugo) neįgalų pilnametį 55 proc. ir mažesnį darbingumą turintį vaiką, kuris gyvena kartu su tėvais.

    Informacija kortelės turėtojams

     

    Šeimos kortelė bus gaminama pagal Socialinės paramos šeimai informacinėje sistemoje (SPIS) nurodytus duomenis ir išsiųsta į faktinę ar deklaruotą gyvenamąją vietą. Tačiau dar prieš tai šeimos gaus elektroninius laiškus, kuriais bus prašomos išreikšti sutikimą gauti Šeimos kortelę. Neišsakius tokio sutikimo Šeimos kortelė negalės būti gaminama ir atsiunčiama dėl sustiprintos asmens duomenų apsaugos.

     Prašymų pateikimas

     

    Jeigu šeimos duomenų nėra SPIS sistemoje (taip gali nutikti, jei šeima nepildė prašymo vaiko pinigams gauti), tuomet šeima kortelę galės gauti užpildžiusi prašymą Socialinių paslaugų priežiūros departamentui. Prašymą bus galima pildyti internetu www.spis.lt. Kartu su prašymu pateikiamos dokumentų, įrodančių, kad šeima atitinka gausios šeimos ar šeimos prižiūrinčios (slaugančios) neįgalųjį statusą, kopijos.

    Jei pareiškėjas neturi galimybės pateikti prašymo SPIS, jis gali užpildytą nustatytos formos prašymą kortelei gauti  pateikti Socialinių paslaugų priežiūros departamentui prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos paštu. Jei prašymas teikiamas paštu, pridedamos asmens tapatybę patvirtinančio dokumento ir dokumentų, įrodančių, kad šeima atitinka gausios šeimos ar šeimos prižiūrinčios (slaugančios) neįgalųjį apibrėžimą, kopijos, kurios turi būti tinkamai patvirtintos. Dokumentų kopijos gali būti patvirtintos ir seniūnijos seniūno.

    Prašyme turi būti nurodomi šie pareiškėjo duomenys: vardas, pavardė, asmens kodas, deklaruotos gyvenamosios vietos adresas arba gyvenamosios vietos adresas, jei asmuo įtrauktas į gyvenamosios vietos neturinčių (nedeklaravusių) asmenų apskaitą, faktinės gyvenamosios vietos adresas, jei pageidaujama kortelę gauti kitu nei deklaruotos gyvenamosios vietos adresu, telefono ryšio numeris ir elektroninio pašto adresas bei jo šeimos narių vardai, pavardės, asmens kodai, jų nesant – gimimo datos.

    Jeigu dokumentai ir (ar) duomenys, kurių reikia nustatant, ar šeima turi teisę gauti Šeimos kortelę, yra valstybės registruose (kadastruose), žinybiniuose registruose, valstybės informacinėse sistemose ar jie pagal prašymą ir (ar) duomenų teikimo sutartis gaunami iš valstybės ir (ar) savivaldybės institucijų, įstaigų, įmonių ir organizacijų, šių dokumentų ir (ar) duomenų pateikti neprivaloma.

    Šeimai bus išduodama viena nemokama kortelė – ja galės naudotis visi asmenys šeimoje, kurių vardai ir pavardės bus nurodyti ant kortelės. Jeigu šeimos nariai norės naudotis kortelėmis atskirai, reikės užsakyti papildomus egzempliorius ir apmokėti gamybos bei personalizavimo išlaidas. Šeimos kortelė turės būti naudojama kartu su asmens dokumentu.

    Šeimos kortelė bus aktyvuojama pirmą kartą prisijungus prie nuolaidų sistemos.

    Šeimos kortelę praradus, pažeidus ar pasikeitus asmens duomenims, jos turėtojas turės apie tai pranešti Socialinių paslaugų priežiūros departamentui.

    Kortelė galios 5 metus nuo jos pagaminimo datos arba iki kol galios kortelės turėtojui keliami reikalavimai.

    Nuolaidos

    Šeimos kortelė garantuoja specialias lengvatas, paslaugas, privilegijas ar nuolaidas prekėms bei renginiams. Šeimos kortelės turėtojai įgyja galimybę naudotis vienkartinėmis ar daugkartinėmis kortelės partnerių nuolaidomis tiek viešajame, tiek privačiajame sektoriuje. Nuolaidų krepšelis bus nuolat kintantis.

    Visos naujienos apie nuolaidas nuolat bus skelbiamos Šeimos kortelės interneto svetainėje.

    Detalesnę informaciją teikia Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Šeimos ir vaiko apsaugos grupės vyriausioji specialistė Rasa Žemaitė, tel. (85) 26 64 225, el. prasa.zemaite@socmin.lt.

     LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠEIMOS KORTELĖS ĮSTATYMAS

     ŠEIMOS KORTELĖS IŠDAVIMO IR NAUDOJIMO TVARKOS APRAŠAS

     PRAŠYMO GAUTI ŠEIMOS KORTELĘ FORMA


    Atgal   Spausdinimo versija  

    Facebook

    Twitter